Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2006 17:25 - ...и още малко...
Автор: sulla Категория: Забавление   
Прочетен: 2952 Коментари: 0 Гласове:
0



Сонет №1

 

Като откоси от люцерна
се свличат миговете кратки.
Във две оръфани тетрадки
събрал съм мъката безмерна.

Мъждука свещ под небосвода –
аз плача в моята мансарда:
о, дайте, дайте ми кокарда
и запишете ме във взвода!

Не искам да се храня в стола;
не искам да сънувам гола
учителката на сина си.

Девойки искам да прегръщам.
А зърна ли за миг кръвта си,
се гърча в спазми и повръщам



Тагове:   още,   малко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sulla
Категория: Забавление
Прочетен: 2796304
Постинги: 423
Коментари: 2625
Гласове: 7717