Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.10.2006 14:45 - Топлофикация на топлофикаторите!
Автор: sulla Категория: Забавление   
Прочетен: 1091 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.10.2006 16:08


Почти всичко около топлофикацията вече е ясно. Ясно е дори какво пере баба Цеца – пари. Както казва скороговорката: „Перо пере пари. Като пор пере Перо парите. Пери, Перо, пери”. Едно обаче остава недоизяснено – каква реклама си е правило парното. Това не изясни дори Ана Цолова от Бъ Тъ Въ, въпреки старателното си сумтене и преглъщане по въпроса. Затова ще ви го изясня аз като стар и опитен рекламист. Първо, кампанията започва с телевизионен клип – Валентин Димитров в скромен мезонет нейде в планината. Опитва се да разпали електрическа печка, като я духа с вестник, но не успява. Влиза баба Цеца и го зашлевява през лицето. „Ти за топлофикация не си ли чувал, бе, келеш!” – прокънтява гласът й над смълчаните върхари. Тогава влиза бригада на Техем и сръчно монтира радиатори и топломери, където завари. Брадичката на Валентин Димитров трепери от потиснато ридание – дали от щастие или от обида? Близък план на космата ръка, която пуска радиатора на МАХ. Всички блажено се изпотяват.

Телевизионният клип го има и в радиовариант, но там изпотяването се губи, което застрашава продажбите на рекламодателя и дава шанс на конкуренцията. Ефектът от въздействието на клипавете се подсилва и с външна реклама. Билбордове изобразяват замразени ембриони. Леденостуден надпис по диагонал гласи: „Топлина трябва, за да станеш човек”. В долния десен ъгъл малък триизмерен модел на абонатна станция деликатно подсказва правилното решение за ембрионите. Проблемът тук е, че част от тези билбордове били на оградата на един родилен дом и репортерите от Бъ Тъ Въ се възмутили много, защото ембрионите, които били вътре в родилния дом, щели да видят как са замразени събратята им и щели да се потресат от фонтанелата до пъпната връв. А пък самият  Васко от Нова телевизия се маскирал като ембрион (изключително сполучливо, твърдят очевидци) и проникнал в родилния дом, да види, аджеба, за какво става въпрос и да изобличи санитарката, която като теглела бебетата, удряла в кантара. До това доведе външната реклама на Топлофикация.

Разбира се, не може и без така наречената сувенирна реклама – запалки, химикалки, рекламни топломери и др. Затова и от Топлофикация се постарали да бъдат оригинални и изговили преспапие-радиатор с логото на фирмата (малко тежко и като го сложиш легнало, тече ръжда, но иначе ефектно), дамски тръбен ключ, който всъщност е червило, и, най-популярното сред контрагентите, тефтерче за бележки, чиито листове всъщност са сметки за плащане. Стойностите са по-високи през зимните месеци.

Та ето, значи, къде са парите за реклама на Топлофикация. Който си мисли, че са гепени, не е прав. Аз мога да ви кажа и къде са парите за реклама на България по проекта на външно министерство от миналата година, ама някой друг път. Дотогава си мислете за Мадарския конник като за ключодържател.




Гласувай:
0
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sulla
Категория: Забавление
Прочетен: 1946904
Постинги: 423
Коментари: 2625
Гласове: 7712