Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2007 17:49 - ... и малко Вивател на Термопилите...
Автор: sulla Категория: Забавление   
Прочетен: 7121 Коментари: 17 Гласове:
0



image

КАТО ДВЕ КАПКИ ВОДА!
NO COMMENT!



Тагове:   малко,   Вивател,


Гласувай:
0
0



1. анонимен - Браво! Чудесна съпоставка!
16.04.2007 19:33
Много поучително сравнение в антропологично отношение. Докато оригиналът е добре гледан, поддържан с фитнес и качествена храна, ментето е бяло, отпуснато и очевидно алкохолизирано.

Сравнете челюстите, зъбите и големината на устите на двамата!

Сравнете костите на веждите!

Най-накрая, сравнете актьорското майсторство, което изпълнява заданието "излъчване на агресия"!

Ех, вива-тел, вива-тел.... С една проста реклама, без да искат, показаха какво всъщност представляват и къде стоят!

Мутафов
цитирай
2. innuendo - Имам някакво подозрение...
17.04.2007 10:50
...че на тази реклама на заден план е сниман Дидо от Д2 (бившия старакадемичен полуидол). Според мен е правилно предположение. http://www.vivatel.bg/files/promotions/file_76_bg.jpg
цитирай
3. innuendo - Опа намерих и доказателство
17.04.2007 10:52
Татуировката на дясната ръка.
http://images01.snimka.bg/000048660.jpg
цитирай
4. kuromur - Просто нямам думи!!! Поздравления ...
18.04.2007 01:39
Просто нямам думи!!! Поздравления за попадението!

Имам няколко въпроса, насочени към теб, като най- вещ в тази област:
- Защо никоя маркетингова фирма не е възприела метода на статистически анализ, аджеба с колко нейните реклами увеличават продажбите?
- Защо се трошат луди пари по реклама, а фирмите- поръчители никога не правят представителен пул харесват ли се рекламите на хората или не
- Защо продължават да се копират филмови герои(То не бяха "Леки", то не беше "Браво"... то не бяха мега тъпи реклами за мебели...), когато се доказа, че ,с малки изключения, тази тактика не работи?
- Не се ли научиха нашите "гурута", че с наученото от западните читанки не могат да зарибят българите, щот не сме чак толкоз тъп народ?

Чрез твоя блог бих желал и да дам един безплатен съвет за Вивател. Нека променят логото си на:

"всеки говори. Сам със себе си."- определено ще смачкат конкуренцията!
цитирай
5. sulla - Благодаря.
18.04.2007 06:00
Далеч не съм най-вещият в тази област, но ето няколко отговора:

- Напротив, има практика е да се измерват резултатите от рекламите. Нарича се postcampaign и се прави от друга агенция, която оценява дали са натрупани планираните рейтинг точки (да не навлизаме в материята). Друг е въпросът, че на малък пазар като българския с малки бюджети дори за собствените си размери (пък и с покрадване от тези бюджети ), рядко някой си позволява посткампейн. А има и парадоксални случаи, когато посткампейнът се извършва от агенцията, която е провеждала кампанията – тоест тя оценява сама себе си с безпристрастните инструменти на стъкмистиката .

- Не е така. Предварителна проверка дали ще се хареса бъдещата реклама се прави много по-често, отколкото посткампейн. Нарича се „пробна прожекция пред фокус-групи”. Много е полезно, защото често редултатите показват съвсем други неща от онези, които рекламистите са очаквали. Така че някоя безумна от наша гледна точка реклама може би е такава, именно защото публиката я е пожелала такава. В масовата комуникация да се робува на собствения вкус е грешка. Но в конкретния случай с Вивател май виждаме именно робуване на собствения вкус на някой с отчаяно желание да бъде оригинален.

- Ето, сега и аз се питам защо трябва да се копират филмови герои. Вероятно защото така се „взима назаем” вече натрупана популярност. Сигурно по тази причина и Яне Янев е включил медицинските сестри с листата си с кандидати за Европарламента.

- И аз съм на мнение, че нашата публика е по-особена и леля Мария предизвиква по-скоро снизходителна усмивка, отколкото желание за собствена идентификация, какъвто е оригиналният замисъл. Това не се отчита и много реклами на световни марки се излъчват 1:1. Но пък, ако се излъчат достатъчно много пъти, стоката става позната и продажбитесе вдигат. Защото, според мен, рекламодателите разчитат в главите на хората да протече следната мисловна последователност: „Щом Бонукс продължава да рекламира, значи го купуват. Щом го купуват, значи го харесват”.

„Всеки говори сам със себе си” е хубаво. Някой си беше направил велик майтап с БТК още в зората на рекламите им след приватизацията. Тогава излезе Любо с тези ръчички като курсори на мишка и със слогана „За теб е!”. Та тогава някой светъл ум беше направил стикери с такива ръчички, само че не с изправен показалец, а с изправен среден пръст и разбира се с девиза: „За теб е!”. После беше разлепил тези стикери по уличните телефони на БТК. Има и такива хора!
цитирай
6. анонимен - Явно на Вивател това им е рекламната политика
18.04.2007 19:03
Все пак да не забравяме и заемката от Смело сърце за предишната им реклама. Много плоско ама тях си ги кефи така. Общо взето малко фирми в България могат да се похвалят с добра рекламна политика и определено Вивател не е сред тях.
цитирай
7. vmitkov - ВСИЧКИ ГОВОРЯТ, ама не с вас!!!
19.04.2007 14:32
Всички мои приятели заедно със съпругите и децата си са абонати на МТел. Аз съм последният, който се върза към МТел именно заради приятелите си. И всичките са високоинтелигентни, знаещи и можещи хора, макар и много различаващи се по характер.

Само един (най-нискоинтелигетният в техническо отношение измежду приятелите ми) е абонат на Глобул. Даже и децата му на този приятел са абонати на МТел - само той не е.

И нямам нито един приятел, който да е абонат на Вивател.

Защо е така - не знам.
цитирай
8. monologa - innuendo
22.04.2007 19:20
Подозрението ти е и мое подозрение!
Тази реклама е с участието на Дидо явно.
А рекламата е наистина - да я оставиш без коментар - за по - голямо наказание.
цитирай
9. анонимен - gina
24.04.2007 14:10
Molia bihte li mi pomognali - triabva mi imeto na aktiora vav vaprosnata reklama? Blagodaria vi predvaritelno.
цитирай
10. sulla - Джина,
24.04.2007 15:23
За съжаление актьорът не ми е познат и нямам идея откъде мога да разбера кой е :-(
цитирай
11. анонимен - а на БТК рекламата не е "За теб ...
09.05.2007 00:42
а на БТК рекламата не е "За теб е!" а "За тебе е!" мене-тебе-назе-вазе
цитирай
12. анонимен - тя така си и тръгна- за тебеЕ Е но п...
10.06.2007 14:56
тя така си и тръгна- за тебеЕ Е но после някой реши много Е-та
цитирай
13. анонимен - Христо Шопов
22.06.2007 10:31
е актьорът от рекламата. Може би го помните от "Клетва" и "Страстите Христови" на Мел Гибсън. Малко по-известен е от "оригинална", играещ в 300. Но г-н Мутафов вече го оплю. Браво. Може би защото е българин.... Много сте зле всичките
цитирай
14. анонимен - Ти си зле!
22.06.2007 12:10
Ако Дъстин Хофман се снима в реклама за тоалетна хартия - нагъзен в кенеф, с талантливо изиграно щастие, че си бърше гъза точно с тази хартия, как ще го коментираш?
цитирай
15. анонимен - Мнение
22.01.2008 18:53
От невероятно тъпата ви реклама за wiwatel, мога да кажа съвсем отговорно ,че от тази реклама малкото ми внуче,изпитва невероятен ужас и преди с удоволствие гледаше и помнеше всички реклами ,сега бяга като страхливо зайче и се крие като обезумяло. Ако имате малко съвест и ваши си деца на които държите ,моля ви спрете я защото рекламата не би трябвало да създава напрежение и страх ,а радост и желание да си закупиш рекламирания продукт. Осъждам човека или хората ,които са я създали, защото по-глупава и безмислена реклама досега не съм виждала. Опитайте се да създадете нещо красиво, а не ужасно. Анонимната
цитирай
16. анонимен - edno dete
22.01.2008 19:03
Моля спрете страшната реклама за wiwatel,че аз се плаша и не мога да спя и не мога да я слушам. Та камо ли бих станала ваш абонат. Цялото ми семейство са абонати на mtel и никога няма да се откажем.
цитирай
17. анонимен - ГИП
10.02.2008 12:04
Получих съобщение, че печеля от някакъв номер, но усилията ми да се обадя не се увенчаха с успех - номера бил блокиран това какво е?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sulla
Категория: Забавление
Прочетен: 1946569
Постинги: 423
Коментари: 2625
Гласове: 7712