Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2009 18:41 - Отиде си Сашо Божков
Автор: sulla Категория: Забавление   
Прочетен: 1746 Коментари: 1 Гласове:
0



image
Аз не чукам камъни. Не съм скулптор и не мога да му направя паметник от мрамор или от бронз. Аз работя с думите, но и те не ме слушат: започвам и се връщам и не зная какво да кажа. Вчера си отиде един от най-добрите ми приятели. Какъв го познават всички и като какъв ще го запомнят, нека кажат другите. Аз ще напиша само няколко изречения и после ще млъкна.

Сашо беше човек с блестящ интелект и изтънчено чувство за хумор. Кротък и незлоблив, скромен и отстъпчив, Сашо умееше да създава приятелства между хората – всички негови приятели сме и приятели помежду си и сякаш членуваме в един голям Клуб на онези, които го познават.

През последните години, преди да се разболее, играехме често тенис. Носехме си смешни подаръци, когато някой пътуваше някъде. Имахме си няколко хубави софийски кръчми, в които обичахме да сядаме, да чревоугодничим и да си говорим на пръв поглед глупости. Открихме заедно Тоскана, а в Испания се роди мечтата да създадем работещи структури за развитие на информационното общество в България. По това работихме заедно до последния момент.

Сигурно дълго няма да изтрия телефонния му номер от списъка с контактите си. Вероятно няма да го изтрия никога, макар че Сашо вече няма да го има, за да ми се зарадва, когато го потърся и да ми се обади с традиционното: „Альо-о-о…” Когато миналата седмица се чухме за последен път, той както винаги беше изпълнен с надежда, че нещата ще бъдат добре. Последните му думи бяха: „Много здраве и целувки на всички!”…

sulla.bg




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pilcho - ...
24.08.2009 19:02
Дано сега се чувства отново добре. Знам, че ще съблюдава близките си от високото...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sulla
Категория: Забавление
Прочетен: 2788541
Постинги: 423
Коментари: 2625
Гласове: 7717