Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2009 16:16 - ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ОДЕАЛА
Автор: erodios Категория: Регионални   
Прочетен: 11929 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 13.02.2011 20:50


ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ОДЕАЛА

 

КАКВО ПРЕДСТАВЛЯВАТ ?

Това което искам  да напиша тук  може вече да го знаете, а надявам се да помогна на други който са по малко запознати по тази тема. Електрическите одеяла не са измислени днес те са създадени преди години но не са чак толкова популярни. Спомням си когато бях малък в къщи имахме електрическа възглавница  (руско производство) която през студените месеци беше използвана доста често. Слагах я под чаршафа и отгоре се завивах с дебелите юргани,одеала и пр. Защото площта на електрическата възглавница не е чак толкова голяма и не може да затопли цялото легло. Времената се променят малко хора вече ползват големите тежки юргани или старите одеала.Днес на мода са олекотени завивки с различни пълнежи ,с единична или двойна вата,силиконов пух, еко пух и др.  До тук добре.  Но всеки е изпитвал онова чувство да легнеш в леглото на студените чаршафи .Защото и каквото отопление да ползваш (парно,климатик,печка на дърва и др.) то леглото ти винаги ще остава студено.

 image

За това са измислени електрическите одеала. Постила се под чаршафа, преди да си легнеш го включваш за 15 минути и си лягаш в едно добре затоплено легло.Повечето електрически одеала имат ел.ключ с две степени първа – 25w и втора 50 или 75w . Икономични са консумацията на енергия е колкото на една обикновена лампа . Чувството е невероятно да легнеш в затоплено легло и да имаш тази топлина през цялата нощ. А ако искате през деня да полегнете  на дивана за следобеден сън постилате си електрическото одеяло завивате се с нещо леко и приятни сънища.Практично и удобно инвестиция която си заслужава , а и ще го имате и дълги години. Когато отивате на вилата взимате го със себе си и го ползвате и там.Много хора ще си зададат въпроса ,а дали е безучастно. Отговорът е твърдо ДА  имат добра изолация аз леко разших моето одеало и вътре видях много добра изолация .Някои производители пишат в упътванията ,че електрическото  одеало може и да се пере но според мен по добре се въздържайте от такова действие. По добре го сложете в един плик от спално бельо и после перете само калъфа така ще го предпазите от изцапване.Електрическите одеала който се предлагат на българският пазар са различни по произход- турски, български, немски и др. Най -  важно е  при покупка е да внимавате да имат гаранция и  документ за качество.

В последно време има голямо търсене на електрически одеяла статистиките сочат ,че 30% от хората във България  са ползвали,ползват или имат намерение да закупят електрическо одеало.

Цените на различните одеала варират от 25 лв. до 200 лв. взависимост от техният произход ,размер и др. Аз си поръчах от една фирма която ги предлага в Интернет www.stepbol.dir.bg

Беше ми доставено много бързо. След 2 дни от моята поръчка аз вече можех  да го ползвам.

Цената която заплатих за одеало с размер 75/150см. е 25 лв. + 6 лв. за куриер това е просто и ясно без допълнителни усложнения. Фирмата ми дава и една година гаранция.

Не е нужно да се закупуват скъпи одеала и това върши прекрасна работа.Има две степени на работа така ,че аз избирам колко топло ще ми е.

Надявам се  да съм бил полезен на тези от Вас които искаха да получат повече информация по тази тема, а тези които ползват подобни одеала като мен вярвам да се съгласят с написаното по горе.Ако имате  въпроси ,ще се радвам да Ви отговоря.

                 ПРИЯТНИ И ТОПЛИ НОЩИ.

        ПРИЯТНО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА 2010 г.

                ЗДРАВЕ ,ЩАСТИЕ И КЪСМЕТ.




Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: erodios
Категория: Регионални
Прочетен: 38535
Постинги: 2
Коментари: 6
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930