Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2010 15:53 - за нескопосаните свалки
Автор: mirra Категория: Тя и той   
Прочетен: 9846 Коментари: 25 Гласове:
23


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И ето на настана лято...Жега...... Голота... и разгорещени страсти... И тъй като това е сезона на флиртовете, любовта и свалките, се замислих над един много често срещан  вид свалки - нескопосаните... В случая ще спомена само  тези на мъжката част на нацията ни , по обективни причини- по-мащабните ми наблюдения.Това от своя страна може да бъде поправено, ако някой съблогер се наеме с тежката задача да се заеме с женските свалки :)))
Много приятелки са ми разказвали смешни и случки и ситуации с такива нескопосани свалки, уникални лафове, но не това ми направи впечатление в случая. Оказа се е при една малка статистика 9 от 10 такива смешни опити  на мъжката част да привлече момиче са завършвали или с брак или с дълготрайна връзка.И може би същото е  съотношение  на жените останали очаровани и възмутени съответно от това. И в какво се крие причината ето това  ме зачовърка и мен, като "жертва " на същият тип мъже?
Ако отстрани изглежда забавно разказа, за излияния от рода на " имаш прекраен целулит", "ако имаш  мобилен, сега е момента да го дадеш" и   още редица други  съчетани с опити за нежно спъване което естествено е предотвратено в посленият момент и редица други жестове то за потърпевшите не е. Въпреки това, има някакво очарование във всичко това, което е странно.... Та нали  точно това е времето ,на свалянето на звезди издигането в облаците и раждането на кралицата в нас? Логично ли е приземяването  и сблъсъка с жестоката действителност да ни очарова? Върнах се назад в началото на моят връзка с моят нескопосан но много сладък сваляч и се опитах да открия какво всъщност ме накара да му повярвам и ме очарова? Тогава разбрах че именно това оглупчване ме очаровало.
Пустата ни женска суета, пак си е казала думата... Може би подсъзнателно ме е водила максимата "Когато мъжете се влюбват оглупяват".....Но все пак не съжалявам:)
Бих се радвала и други да споделят мнението си за това какво са изпитали в такава ситуация и изобщо за нескопосаните свалки :)))



Тагове:   нескопосаните,


Гласувай:
23



1. nadagr - При мен беше -
15.06.2010 16:43
какви чудесни бръчици имаш на нослето, като се смееш.
И така и до днес си ги имам често!
Много хубав постинг!
цитирай
2. mirra - какви чудесни бръчици имаш на но...
15.06.2010 16:54
nadagr написа:
какви чудесни бръчици имаш на нослето, като се смееш.
И така и до днес си ги имам често!
Много хубав постинг!

това ми напомни за "Тези бели косъмчета до ушичките ти са прекрасни, много ти отиват" :)))
Благодаря ти за коментара :)))
цитирай
3. stone - да не е поради липса на други?
15.06.2010 17:27
някак си не вярвам, че една уважаваща себе си жена ще предпочете нескопосаните опити пред скопосаните такива - освен ако последните липсват.
цитирай
4. mirra - някак си не вярвам, че една уважа...
15.06.2010 17:41
stone написа:
някак си не вярвам, че една уважаваща себе си жена ще предпочете нескопосаните опити пред скопосаните такива - освен ако последните липсват.

Възможно е, но при повечето случки които са ми раязказвали, определено не е била липсата на други причина :))
цитирай
5. panazea - В нескопосаните има очарование!
15.06.2010 18:37
Самият той е очарователен именно защото не умее да флиртува!
Ами да, флиртаджийте са ни втръснали!
Само жена може да разбере за какво става въпрос!
цитирай
6. vanex - 1
15.06.2010 19:20
ех, тия жени....
цитирай
7. lubovnik - по мои наблюдения..
16.06.2010 08:57
ако на една жена и се иска вече е без значение подхода, достатъчно е малко :)
и обратното- когато незнае какво иска започва да умува и да пише по сайтовете за запознанства, че мъжете са идоти.
случай жена категорично да не иска нищо в реалността няма, дори и да го твърди :)
цитирай
8. karambol5 - Нескопосаните свалки са всъност ...
16.06.2010 10:14
Нескопосаните свалки са всъност ужасно мили :)))))))
С удоволствие се връщам към тях и си ги спомням с огромно умиление ;)))))))))))))
Нескопосани свалки могат да правят и изключително " скОпосни " инак мъже :)))))
Да не казвам аз какви съм ги издумвал :)))))
цитирай
9. swan16 - Каза ми, че ще се ожени за мен още п...
16.06.2010 13:36
Каза ми, че ще се ожени за мен още преди да ме е видял на живо и беше толквоа категоричен, че се смях поне час след това, а след две седмици това ще стане реалност- ще се омъжа за него.
цитирай
10. vmir - Класика в жанра, но рядко се намира подходящ обект:
16.06.2010 16:18
"Какви хубави очи имаш, особено едното". За реакцията при неподходящ обект не отговарям.
цитирай
11. mirra - Самият той е очарователен именно ...
16.06.2010 17:59
panazea написа:
Самият той е очарователен именно защото не умее да флиртува!
Ами да, флиртаджийте са ни втръснали!
Само жена може да разбере за какво става въпрос!

определено съм съгласна с теб :)))))
цитирай
12. mirra - ако на една жена и се иска вече е без ...
16.06.2010 18:02
lubovnik написа:
ако на една жена и се иска вече е без значение подхода, достатъчно е малко :)
и обратното- когато незнае какво иска започва да умува и да пише по сайтовете за запознанства, че мъжете са идоти.
случай жена категорично да не иска нищо в реалността няма, дори и да го твърди :)

мдам прав си но в случая става дума по-скора за факта че нескопосаният флирт очарова жените повече от колкото добре изпипаният и иизтънче. Иако не е повече то със сигурност е поне колкото него :))))
цитирай
13. mirra - Нескопосаните свалки са всъност ...
16.06.2010 18:03
karambol5 написа:
Нескопосаните свалки са всъност ужасно мили :)))))))
С удоволствие се връщам към тях и си ги спомням с огромно умиление ;)))))))))))))
Нескопосани свалки могат да правят и изключително " скОпосни " инак мъже :)))))
Да не казвам аз какви съм ги издумвал :)))))

мдам определено :)) Сигурна съм че това което си издумвал е будевло едновременно смях и особен блясък в очите на дамата :)))
цитирай
14. mirra - Каза ми, че ще се ожени за мен още п...
16.06.2010 18:04
swan16 написа:
Каза ми, че ще се ожени за мен още преди да ме е видял на живо и беше толквоа категоричен, че се смях поне час след това, а след две седмици това ще стане реалност- ще се омъжа за него.

това е чудесно :))))ерто ти си още едно доказателство за тезата ми :)) щастлив семеен живот ти желая :))
цитирай
15. mirra - "Какви хубави очи имаш, ос...
16.06.2010 18:05
vmir написа:
"Какви хубави очи имаш, особено едното". За реакцията при неподходящ обект не отговарям.

хахахахха обсолютна класика си е :)))
цитирай
16. mglishev - Дявол знае
16.06.2010 22:24
коя свалка не е нескопосана. Зависи кой какво точно харесва, пък е и до настроение. Има хора, от които и най-голямата глупост ще ти се види забавна. Има други, които и пичове да са, пак няма да ти харесат.

На мен скоро за първи път ми се случи жена да ми се сваля нескопосано. А и хич не ми беше до това. Не че момичето беше нещо грозно, глупаво или неприятно, просто не съм бил на кеф.
цитирай
17. varg1 - кви
17.06.2010 08:50
свалячи като не ти свалят дрехите
цитирай
18. gothic - От какво идват нескопосаните? Поне ...
17.06.2010 10:58
От какво идват нескопосаните? Поне при мен от това, че предварително съм до уши хлътнал и на първа среща ми е ужасно неловко. И в опита да се харесам на момичето (жената) с която вече изпитваме симпатия един към друг, се случва нещо, което в момента ме сконфузва страхотно, но по-късно и двамата се връщаме с много приятно усещане към този конфузен, но иначе много мил момент....
цитирай
19. stone - стига сте се залъгвали
17.06.2010 11:25
типичен случай на "гроздето е кисело".
ясно е, че ако има кандидат-мъж, който знае как да се отнася с жените (не говоря за изтърканите свалки от типа на "от небето се обадиха, че един ангел се е загубил) - то ще предпочетат него.
ама която жена няма такива кандидати, се задоволява и с човек, който си е глътнал езика още преди да й е казал "здрасти".
цитирай
20. mirra - От какво идват нескопосаните? Поне ...
21.06.2010 16:41
gothic написа:
От какво идват нескопосаните? Поне при мен от това, че предварително съм до уши хлътнал и на първа среща ми е ужасно неловко. И в опита да се харесам на момичето (жената) с която вече изпитваме симпатия един към друг, се случва нещо, което в момента ме сконфузва страхотно, но по-късно и двамата се връщаме с много приятно усещане към този конфузен, но иначе много мил момент....

определено е по-запомнящо се изживяване и често е основната причина да севлщбишв човека :) :)))
цитирай
21. mirra - коя свалка не е нескопосана. Зависи ...
21.06.2010 16:42
mglishev написа:
коя свалка не е нескопосана. Зависи кой какво точно харесва, пък е и до настроение. Има хора, от които и най-голямата глупост ще ти се види забавна. Има други, които и пичове да са, пак няма да ти харесат.

На мен скоро за първи път ми се случи жена да ми се сваля нескопосано. А и хич не ми беше до това. Не че момичето беше нещо грозно, глупаво или неприятно, просто не съм бил на кеф.

явно не е имсло химия
цитирай
22. mirra - типичен случай на "гроздето е ...
21.06.2010 16:44
stone написа:
типичен случай на "гроздето е кисело".
ясно е, че ако има кандидат-мъж, който знае как да се отнася с жените (не говоря за изтърканите свалки от типа на "от небето се обадиха, че един ангел се е загубил) - то ще предпочетат него.
ама която жена няма такива кандидати, се задоволява и с човек, който си е глътнал езика още преди да й е казал "здрасти".

лично на мен би ми се сторило банално и скучно да ме свалят с такива заучени и изтъркани лафове :))
цитирай
23. mirra - свалячи като не ти свалят дрехит...
21.06.2010 16:45
varg1 написа:
свалячи като не ти свалят дрехите

изтънчени :)
цитирай
24. mirra - искам да се извиня че отговорих т...
21.06.2010 16:48
искам да се извиня че отговорих толкова късно на коментарите ви но нямах тази възможност по-рано :)
цитирай
25. анонимен - yyyyyyyyyyyy
02.11.2012 16:40
yyyyyyyyyyyy
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mirra
Категория: Тя и той
Прочетен: 457940
Постинги: 229
Коментари: 864
Гласове: 5373
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031