Постинг
06.11.2006 17:39 -
Оцеляването на Сървайвър BG
Автор: sulla
Категория: Забавление
Прочетен: 3006 Коментари: 5 Гласове:
Последна промяна: 06.11.2006 17:44

Прочетен: 3006 Коментари: 5 Гласове:
0
Последна промяна: 06.11.2006 17:44


Малко ми е неудобно да пиша за Survivor BG, защото не съм го гледал и, което е по-лошото, няма и да го гледам. Като казвам, че не съм го гледал, това не значи, че телевизорът ми не е бил включван на БъТъВъ, докато е вървяло риалитито, но беше само веднъж и тогава аз четох книга. Жена ми спеше, а кучето виеше. Чувал съм обаче, че имало хора, които са гледали Survivor BG. В Родопите даже имало един козар, който разправя, че го е гледал два пъти, но той разправя, че имал и кози с по две вимета и че е гласувал за Неделчо Беронов, така че не знам дали е разумно да му се вярва. Както и да е, сред моите познати няма такива, които са гледали това предаване. Но пък аз гледам денонощно рекламата, която му се прави. Отначало вървяха клипове с гущери и Камен Во от далечни брегове. После (а и до ден днешен) беше отделена 1/3 от централната новинарска емисия на телевизията, за да ни съблазняват с информация какво щяло да стане веднага след новините с родовете Дуло и Вокил (да ги бяха кръстили поне Монтеки и Капулети, но те са националисти-провинциалисти с бедна фантазия) – другите две трети от новините, както винаги са посветени на това кой от репортерите на БъТъВъ се е оженил в неделя и как е гласувала многодетна парализирана ромка от Бусманци, без рампа за инвалиди в избирателната секция. За жалост обаче тази съблазън обикновено не води до нетърпение да разберем какво става с клановете, а до обострен интерес, подплатен със съответно превключване на канала, към „Лека нощ, деца!” в очакване на новините на БНТ. Видимо разтревожени от нежеланието на българския зрител да оцелява заедно със Славчо и г-н Во, от БъТъВъ включиха анонс към Survivor BG и в прогнозата за времето – предаване, лъжовно и смехотворно в познаваемостта си почти колкото хороскопите им. Сега реклама на Survivor BG се прави в шапката на самия рекламен блок – показват някакви люде и понеже дълго време хората не успяха да разберат защо ги показват и какви се явяват те всъщност, от скоро изписват в кадър, че това са участници от въпросното бутиково предаване. Пак отскоро, не дай си Боже да влезеш в Интернет, налиташ на реклами, които те умоляват да гледаш Survivor BG или поне да посетиш сайта – вироятно ще го посетя, защото ми трябва илюстрация за текста, което ще направи аудиторията на сайта по-голяма от тази на предаването.
Ето моята прогноза за предстоящите активности в рекламната кампания на Survivor BG. Промо-екипи ще тръгнат да обикалят домовете на хората и да предлагат сувенири срещу гледане на Survivor BG. Понеже това няма да помогне, екипите ще се трансформират в мариачи и ще наблегнат на шумни серенади с агитации под прозорците. Понеже и това няма да помогне, мариачите ще бъдат сменени от мутри, които с бухалки ще принуждават хората да гледат правилната програма. И понеже и това няма да помогне, ще платят на Big Brother да пуска на съквартирантите Survivor BG. Но и това няма да помогне. Най-много да доведе до нуждата от отчаяни реклами на Big Brother в новините на Нова ТВ, в прогнозата им за времето, в рекламните им блокове, в интернет, по домовете и т.н.
Затова най-накрая ще дойдат за съвет при мен. Аз съм стар рекламист и съветвам много хора. Сигурно си мислите, че няма да ви кажа какво ще ги посъветвам. Напротив: ще ви кажа. Всичко е в маркетинга и програмирането. Първата стъпка е да проведат скъпа PR-кампания в смисъл, че Survivor BG внезапно е свален от екран. Така бдителността на зрителите ще се притъпи и те отново ще започнат да превключват и на БъТъВъ. Тогава ще ги посъветвам да разбият епизодите на парченца от по минута – минута и половина и да ги излъчват без предупреждение и без видима и логична повторяемост по всяко време на денонощието – в новини, филми, детски програми, фрик-шоута като „Искрено и лично”, „Море от любов” и „ Вот на доверие”, като най-голяма концентрация ще препоръчам в предаването на Иван Звездев – единственото стойностно нещо, което си заслужава да бъде гледано с отворена уста и лига в ъгълчето й. Кралските скариди се обелват, срязват се надлъжно, но без да се разполовяват напълно, и се овкусяват с лимоновия сок, копъра и зехтина. Всички продукти за соса се смесват в купичка и се разбъркват. Пъпешовите топчета се овкусяват със соса, разбъркват се......
Ето моята прогноза за предстоящите активности в рекламната кампания на Survivor BG. Промо-екипи ще тръгнат да обикалят домовете на хората и да предлагат сувенири срещу гледане на Survivor BG. Понеже това няма да помогне, екипите ще се трансформират в мариачи и ще наблегнат на шумни серенади с агитации под прозорците. Понеже и това няма да помогне, мариачите ще бъдат сменени от мутри, които с бухалки ще принуждават хората да гледат правилната програма. И понеже и това няма да помогне, ще платят на Big Brother да пуска на съквартирантите Survivor BG. Но и това няма да помогне. Най-много да доведе до нуждата от отчаяни реклами на Big Brother в новините на Нова ТВ, в прогнозата им за времето, в рекламните им блокове, в интернет, по домовете и т.н.
Затова най-накрая ще дойдат за съвет при мен. Аз съм стар рекламист и съветвам много хора. Сигурно си мислите, че няма да ви кажа какво ще ги посъветвам. Напротив: ще ви кажа. Всичко е в маркетинга и програмирането. Първата стъпка е да проведат скъпа PR-кампания в смисъл, че Survivor BG внезапно е свален от екран. Така бдителността на зрителите ще се притъпи и те отново ще започнат да превключват и на БъТъВъ. Тогава ще ги посъветвам да разбият епизодите на парченца от по минута – минута и половина и да ги излъчват без предупреждение и без видима и логична повторяемост по всяко време на денонощието – в новини, филми, детски програми, фрик-шоута като „Искрено и лично”, „Море от любов” и „ Вот на доверие”, като най-голяма концентрация ще препоръчам в предаването на Иван Звездев – единственото стойностно нещо, което си заслужава да бъде гледано с отворена уста и лига в ъгълчето й. Кралските скариди се обелват, срязват се надлъжно, но без да се разполовяват напълно, и се овкусяват с лимоновия сок, копъра и зехтина. Всички продукти за соса се смесват в купичка и се разбъркват. Пъпешовите топчета се овкусяват със соса, разбъркват се......
Следващ постинг
Предишен постинг
и аз много исках да напиша нещо за Big Brother и Survior, ама като не можах да изгледам и един епизод ... знаеш ли как ме е яд сега? :)))))
цитирайевала, 100% това си мислех и аз.
цитирайно ми разказаха че в един епизод съсътезанието било да късат месо от заклано агне.Ъъъъх.Относно сайта-по-лошо не може и да бъде.Форума им тръгна на втората седмица и освен това трябва първо да се регистрираш,пращат ти писмо,цъкаш на линка и когато си мислиш че си регистриран се показва "трябва дасте регистриран в абв.бг".И тази музика,тя е навсякъде и по телевизията и в сайта.
цитирайаз го гледам, но съм много разочарована. Не късаха месо от агне, а от прасе.Много е постно.
цитирайгледала съм гио гледам го и в момента и не съм много очарована
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог

Гласове: 7717
Блогрол
1. Sulla.BG
2. А Л К О Х О Л
3. -БЕЗОБРАЗНА ПОЕЗИЯ-
4. NOTA BENE!
5. Александър Божков
6. Теодор Дечев
7. Иван Бедров
8. Кремена Пашова
9. Starlight - сътворение
10. Ивайла Цанкова
11. Веси Стефанова
12. Светла Василева
13. Фани Давидова
14. zlika
15. utremer
16. Петър Стойков
17. +ЕДИН ЗАВЕТ+
18. RE:TV
19. МЕГАФОН
20. FEEDS.BGIT.NET
21. RSS.BG
22. sulla.snimka.bg
23. Top Blog
2. А Л К О Х О Л
3. -БЕЗОБРАЗНА ПОЕЗИЯ-
4. NOTA BENE!
5. Александър Божков
6. Теодор Дечев
7. Иван Бедров
8. Кремена Пашова
9. Starlight - сътворение
10. Ивайла Цанкова
11. Веси Стефанова
12. Светла Василева
13. Фани Давидова
14. zlika
15. utremer
16. Петър Стойков
17. +ЕДИН ЗАВЕТ+
18. RE:TV
19. МЕГАФОН
20. FEEDS.BGIT.NET
21. RSS.BG
22. sulla.snimka.bg
23. Top Blog