Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.03.2009 21:39 - Аз ядосах Соломон Паси
Автор: sulla Категория: Забавление   
Прочетен: 2900 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 28.03.2009 19:33


 Да, аз го ядосах с един мой текстчец, цитиран от Иван Бедров в предаването „Булевард България”. Ядосах го и сега изпитвам угризения, подтиснат съм и брадичката ми трепери като пред издигащ се национален флаг.Поканен да обясни защо точно той трябва да бъде Генерален секретар на НАТО, Соломон Паси нападна онзи ден домакина , с обвинението че залива публиката си с „простотии”. Прати го дори да сезира началниците си какви ги върши и да ги посъветва да направят „естетически съвет”, който да преглежда журналистиката му и да преценява дали е достатъчно подходяща за ефир или не. В интерес на истината, въздържа се да го накара сам да си издърпа ухото, да си загрее врата и да се самоизпрати в ъгъла да се срамува.

Какво мога да кажа в своя защита… Исках текстът ми да е ренесансово незлоблив, лек и забавен за четене, да накара хората да се почувстват горди и големи, да е едновременно и смешен, и естетически, защото като студент съм се учил на тези работи от книгата „Смешното” от таткото на Паси. Но това едва ли ме оправдава. Грехът ми да се подигравам с европейското чиновничество е толкова голям, колкото греха да се подиграваш с което и да е друго чиновничество по света. Това, съзнавам, е непростимо и се извинявам още веднъж за това. Извинявам се и за лошия имидж, който създавам на родината си, но какво да ни правиш – българи. Не разбираме националната си гордост и не я ценим. Трябва да ни се подсказва.
===================================

Коментирай и чети коментари тук.

 






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. boristodorov56 - Паси ни прати да пасем.
29.03.2009 17:21
Паси ни прати да пасем -

що го ядоса - ще ръфтне Трабанто от яд.
цитирай
2. clan - Това е положението...
01.04.2009 21:12
Уважаеми Стамболов (умишлено не използвам учтивата форма господин, защото е сексистко и расистко!), като гледам Паси как Ви плаче на рамото се чудя на чие рамо ще плаче, ако не дай Боже стане председател на НАТО и някой лош човек го изкара извън нерви. Щото в последно време неговата партия и партньорите и в управлението се опитват да ни убедят, че партньорите на страната ни в НАТО и ЕС са не по-малки простаци от нас блогърите. Поздрави и моля Ви продължавайте да бълвате такива “простотии”!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sulla
Категория: Забавление
Прочетен: 2788539
Постинги: 423
Коментари: 2625
Гласове: 7717