Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.11.2009 10:11 - Автоцензура
Автор: sulla Категория: Забавление   
Прочетен: 1267 Коментари: 0 Гласове:
2



Увод

Имам да пиша сценарий за клип, но съм раздвоен и се чувствам като животното Блъсни ме – Дръпни се от „Д-р Дулитъл”, което вместо предница и задница има две предници и всяка от тях изразява собствено мнение по въпроса накъде трябва да тръгне животното. По тази причина животното често не отива никъде за разлика от мен, който съм твърдо решен да отида до развръзката и финала на клипа. Темата му е „Защита на потребителите” и в частност:...

Останалата част от увода, както изложението и заключението можете да четете тук.
 




Гласувай:
2



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sulla
Категория: Забавление
Прочетен: 2789108
Постинги: 423
Коментари: 2625
Гласове: 7717