Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2010 22:11 - Моите 10 анкети
Автор: sulla Категория: Забавление   
Прочетен: 6240 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 23.09.2010 22:27


 Ако се вгледате по-внимателно, със сигурност ще забележите, че блогът ми има нов дизайн. Подновяването е средство за освежаване. Затова и аз си въобразявам, че ще се освежа, ако променя дизайна на блога. И така, въобразявайки си и подновявайки, се разрових из недрата на сайта и открих архива с анкетите. Оказа се, че без тази, която е активна в момента, те са точно 10. Винаги съм мечтаел да бъда социолог, а ето че сега съм и нещо като социологическа агенция, защото не само анализирам отговорите, но и формулирам въпросите.

Десетте въпроса и техните отговори ще намерите ТУК.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sulla
Категория: Забавление
Прочетен: 2789000
Постинги: 423
Коментари: 2625
Гласове: 7717