Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2010 16:29 - Forum Bulgaricum
Автор: sulla Категория: Забавление   
Прочетен: 5263 Коментари: 0 Гласове:
4



...
 Аз форуми не чета, може би защото съм, както ме били нарекли в някаква кабелна телевизия, „самообявил се софийски аристократ, който слуша Перголези и Хендел” (представяте ли си какъв изрод!). Ето защо ми стана особено интересно да се запозная със страстите, които се вихрят там и с които се отстояват схематични обществени и политически позиции, все едно се карат запалянковци на „Левски” и ЦСКА....

Целият текст ТУК.


Тагове:   форуми,


Гласувай:
4



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sulla
Категория: Забавление
Прочетен: 2799668
Постинги: 423
Коментари: 2625
Гласове: 7717