Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2011 16:15 - Ех, PR ти роден наш!
Автор: sulla Категория: Забавление   
Прочетен: 2104 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 04.02.2011 16:15


Онзи ден една новина в централните емисии предизвика у мен озадачено повдигане на вежди. Министрите и депутатите от ГЕРБ получават като подаръци „модерни електронни устройства с много памет, с които ще могат да сърфират в интернет, да гледат филми и да играят игри”. По този или приблизително по този начин журналистите описаха въпросните подаръци, очевидно сковани от хроничната си паника сакън да не споменат името на някоя търговска марка и по този начин да й изстрелят продажбите до небето. Всъщност, както се видя във видеоматериала, става въпрос за iPad  – наскоро появил се причудлив хибрид между устройство за четене на електронни книги, лаптоп и мобилен телефон. Аз например не съм привърженик на идеята мобилният ми телефон да прилича на компютър, компютърът ми да прилича на електронен четец, а електронният ми четец да прилича на мобилен телефон точно така, както не съм привърженик и на идеята в колата ми да има вградена микровълнова печка, но това си е мое мнение и не искам да го натрапвам на никого. Подаръчните Айпади на министрите пораждат не тези, а други въпроси.

Всъщност въпросите,  които пораждат са два: 1.) За какво са им нужни на депутатите и министрите от ГЕРБ Айпади и ще направят ли те по-компетентна и без друго респектиращо компетентната им работа? И 2.) Защо тази сама по себе си канцеларска придобивка се отразява като водеща новина в централните емисии?...

Целиат текст ТУК.



Тагове:   iPod,   министри,   герб,   депутати,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sulla
Категория: Забавление
Прочетен: 2795494
Постинги: 423
Коментари: 2625
Гласове: 7717