Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2011 09:04 - Бутилирана или чешмяна?
Автор: sulla Категория: Забавление   
Прочетен: 2229 Коментари: 0 Гласове:
0



От известно време ми се налага да се занимавам професионално с води. Затова, като съвестен човек, се зарових в текстовете, за да се ограмотя и, както се казва, да не се излагам пред чужденците – имам този дефект: при мен всичко минава през четене; дори и най-големите щуротии, които съм написал, са били съпроводени поне от по няколко библиотечни справки. Друг е въпросът какви изводи пораждат тези справки в моя ум и има ли някаква полза от тях. Каква полза за едно първобитно племе да живее върху златна жила, ако не познава минното дело и металургията! Но сега говорим за водата. Научих доста неща за нея и това ми подейства ободряващо, но се натъкнах и на някои смущаващи открития. Например, твърди се, че водата е на свършване и още през 2025 година ни чака водна криза, стига разбира се да преживеем 2012, когато всичко ще свърши така или иначе. Тази песимистична прогноза за една планета, повече от 2/3 от чиято повърхност е вода, ме изпълва с тъга. Още повече, когато научавам, че широко се прилагат индустриални процеси за обезсоляване на морската вода и довеждането й до годност дори за бутилиране и пиене. Пък и ако е вярно това, че вследствие на глобалното затопляне до края на този век полярните шапки ще се стопят и водата ще се покачи с още 30 см по целия свят, то съм по-склонен да се притеснявам от потоп, а не от недостиг на вода. Но, както вече казах, аз съм като първобитно племе, което не познава металургията, и моите притеснения не бива да ангажират никого...

Целият текст ТУК.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sulla
Категория: Забавление
Прочетен: 2798859
Постинги: 423
Коментари: 2625
Гласове: 7717