Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2011 14:04 - Слушайте внимателно, защото съм професор!
Автор: sulla Категория: Забавление   
Прочетен: 2330 Коментари: 0 Гласове:
0



Знам, че сигурно вече изглеждам така, сякаш съм обсебен от мисълта за Бойко Борисов и че едва ли не той е единствената ми тема, но аз съм медиен човек и не мога да подмина потресаващото присъствие на министър-председателя в диспансера на Юлиан Вучков. Не знам кой съветва премиера за медийните му изяви, но ако аз бях на мястото на този съветник, щях да се окова с белезници за глезените на Бойко Борисов и щях като каторжен топуз да се влача след него, само и само да му попреча да приеме поканата за това „интервю”. Все си мисля, че е било покана, а не инициатива от страна на пресцентъра на МС, защото ако е второто, този пресцентър трябва да бъде пребит с камъни. Да гледам тази медийна изява за мен като професионалист беше все едно хирург да гледа как гъдулар с глаукома оперира мозъчна аневризма на дете.

В продължение на близо два часа премиерът се мъчеше да се включи с някое изречениe в професорската логорея, из която като гнили пънове се подмятаха откъслечни мисли по всички теми, които са били разисквани в медиите през последната година-две, но развити с дълбочината на квартална пенсионерска раздумка. Каза се, че ...

Целият текст ТУК.



Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sulla
Категория: Забавление
Прочетен: 2789221
Постинги: 423
Коментари: 2625
Гласове: 7717