Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.10.2007 16:12 - Браво, Нестле! Браво, бТВ, браво, Нова!
Автор: sulla Категория: Забавление   
Прочетен: 12506 Коментари: 19 Гласове:
0

Последна промяна: 09.10.2007 17:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

- Ако пусна водата в клозета – беше казал проф. Иван Славов, - сигурно и оттам ще изтече проф. Андрей Пантев. Толкова е повсеместен той.

Днес не съм сигурен дали проф. Славов използва именно думата „повсеместен” или тя се отрони сега от съкровищницата на моята езикова култура. Сигурен съм обаче, че думата „повсеместен” описва чудесно динамичното пространствено разположение на Андрей Пантев. Неговите внезапни и стряскащи появи на неочаквани места (дори на неуместни места, с което създадохме елегантен оксиморон) приличат единствено на агресивните появи на реклами от всякакъв род и във всякакви ситуации. Ето какво явление наблюдавах днес по телевизията:

image

Странна чашка за Бареков. Някак си напористо изникнала на бюрото му, както напористо изникна и на един покрив срещу НДК и в клипа „Втора цедка” на Ъпсурт. Вярно, на чашката сега не пише Nestle, но то е само за да не я броят за реклама и да не им яде от рекламните минути, които им се полагат по закон. Но дали пък не съм прекалено мнителен? Дали не съм параноичен? Може пък това да е само чашката на Бареков. Може дори да си я носи от вкъщи – нещо като талисман.


image

Я! И събеседникът си е донесъл талисмана от вкъщи! Такива съдбоносни съвпадения имаше само в историята за „Плевенската трагедия”. Всъщност Бареков направи включване и от Плевен, от „Панорамата”:


image

На снимката не се вижда добре, но нарисуваният войник зад рамото на водещия, също държи в ръка чаша с нескафе, което го прави готов на героизъм и саможертва. Шегувам се. Шегувам се и докато се шегувам, се прекланям пред изобретателността и подмолно манипулиращия психологизъм на рекламистите. Понеже аз нямам абсолютно нищо общо с тяхното коварство и техния свят на суета и гръмко надвикване в съревнование за вниманието на потребителите, аз с възмущение побягвам от тази грозна скрита реклама на Nestle и превключвам на Нова телевизия:


image

Ах, недей! Какъв размах на кампанията! Каква широта на бюджета! Какво сходсво в мисленето на двете конкуриращи се телевизии, които в борбата за рекламодатели бяха стигнали дотам, че едната да топи другата как отчита рейтинги в часове, когато не е излъчвала програма поради профилактика на предавателите. Е, все пак е по-приятно да се наблюдава единомислие и единодействие, отколкото вражда и ненавист. Ето защо, в израз на това свое задоволство, ще се солидаризирам с поривите на медиите да измамят държавата и ще им предложа още няколко идеи, които да оптимизират скрито-рекламната им дейност и да увеличат приходите от реклама. Като начало можем да изтрием надписите и от друг популярен сред потребителите амбалаж и да го пуснем наред с кафето:


image

Виждате ли реклама тук? Не. И как ще виждате, като е толкова деликатно скрита. Все пак хората освен от кафе, сутрин имат нужда и от безалкохолни напитки. А щом имат нужда, значи имат и право! И никой да не е посмял да търси тук някакви задни мисли!


image

А щом нуждата поражда права, то нямат ли право на ипотечен кредит нуждаещите се от него? По-по-по-по-по.......


image

Важното е в кадър да не попада логото на търговската марка. И ако това правило се спазва старателно, то хоризонтите, които се разкриват пред рекламистите и PR-ите, са безгранични. Ето, Анна Цолова, Лора Крумова и Ива Дойчинова всяка в своя сутрешен блок седят на бели тоалетни чинии и ние веднага се сещаме за тоалетно пате. Николай Дойнов чете централната емисия зад дига от разнообразни колбаси, които майстор Соларис току-що е нарязал и после бързо е изскочил от кадър, за да не стане реклама. Но ние си знаем за колбасите, знаем и какво се пие с тях, защото Николай Дойнов е облечен по стара чешка традиция. Докато Деси Банова чете прогнозата за времето, отгоре се посипват спаружени плюшени зайчета и ние си спомняме кои батерии издържат повече. Много повече. Марта Вачкова се друса по задник върху претъпкан куфар и за нас вече е извън всякакво съмнение, че нейнта дамска превръзка превръща течността в гел. В много гел...






Тагове:   нова,   бТВ,   Нестле,


Гласувай:
0
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: sulla
Категория: Забавление
Прочетен: 1945534
Постинги: 423
Коментари: 2625
Гласове: 7712